snart kommer Suzy

Snart Suzy (min moster) komma och hemmta mig för idag ska jag sova hos henne fast nu är hon typ ute med henry(hennes hund) i slutet av inlägget kommer det vara en bild på honom^^.
Nu har jag tråkit vaknade 8:15 lite tidigt men min syrra och mamma skulle gå för dom ska på klass resa idag någonstans men jag ska få vara själv med min moster det ska bli jätte kul^^ men jag ska snart äta frukost jag undrar vad  :/  min mamma har bakat liten kaka som jag ska ta med mig jag och Elvire det är en kladkaka med kokos där uppe super god men måste sluta ska äta lite^^ pussar och kramar :love:


Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Tja!, cool blogg du har :)..kram på dig

PS: bloggdesign tävling på gång, ta en titt på bloggen..

2010-09-12 @ 13:19:31
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0