peace

I dag ska jag städa hemma ssåå tråkit. Vaknade halv elva alla är hemma Kila Henry Mamma, Michis och Danik. I dag ska jag även på fest hos min kompis men jag vet ine var hon bor så min kompis får komma och hemta mig hennes blogg heter mysanrock.blogg.se♥ fast utan hjärta i slutet komentera vad ni tycker om min blogg om ni vill gör reklam också för era kompisar. Nu ladar jag ner bilder på min dator ni kan se en bild när jag är i skolan♥ fast den får ni se in slutet av mitt inlägg. Om ni tycker min blogg har för många bilder skriv det som en komentar jag vill att min blogg ska bil stor så läs ofta min blogg men jag hinner inte skriva var ända dag. Om ni undrar vad min kompis ska få så är det en grå tröja väldigt snygg om jag får säga själv hehe:P ÄLSKAR ALLA SOM LÄSER MIN BLOGG!!!♥Där har jg samma tröja som Foki säger min kompisar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0