Förlåt!

Förlåt alla att inte jag har bloggat så mycket men har varit lite upptagen igår var jag hos Verran vi åt på pizzerian vid hagalund vi låsade att vi var på dejt typ lite konstit men det visste ni nog redan men sen så var vi ute och åt nåon rolig glass jag tog blå och hon orange den var god men väldigt mjuk sen var vi typ bara hemma.
Jag åkte typ hem nio eller något vi hade super kul vi gjorde en parody med två människor vi vet jag och verran :P
Idag var Lire en liten stundd hemma hos mig vi busa lite (hihi) och gjorde lösnaglar hennes blev fina tycker jag.
Nu är jag hos min pappa ska snart sova är lite trött.
Men ses imorgon men ska skriva ett inlägg till men hej då :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0