DISKO!!!!!!!!!!

I moggon ska jag på disko i vitra jätte kul jag ska gå med min kompis Eve Linda Mysan och några till. Just det vitra ligger vid min skola :)Jag ska skriva i morgon hur det var på diskot!! PUZZ PUZZ lojsan!!!! 

Dan efter diskot!!!Det var jätte kul på diskot vi hade vatten regn och godis regn:P Jag dansade trykare med en kille som heter Rabin :ODet var han som frågade mig facktis!!! Jag fick jätte ont i magen jag grät nästan^^ jag kanske inte ska göra en glad smaily :,( Det var inte så många där men det var ändå kul :) Drak läsk och åt popcorn och någon pokagris som var lakrits mums:d                                                                  

Kommentarer
Postat av: louise

jag tog bort det nu :p

2010-04-24 @ 13:20:58
Postat av: jenny

Hej min söta

Vad fint du skriver! Jag kommer fortsätta läsa :D

2010-04-27 @ 07:06:58
URL: http://hemlig blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0